עיצוב נכון וחשיבה על חוויית השימוש באתר הינם הכרחיים ליצירת אתר איכותי ומקצועי. חוויית שימוש צריכה להיות  נוחה, קלה וזורמת ובעיקר ידידותית למשתמש, זה מה שבסופו של דבר יכריע אם הגולש יחזור לאתר או לא.

מהי חוויית משתמש?

הרי תמונה אחת שווה אלף מילים, המראה של האתר הוא הדבר הראשון שהגולש רואה. מכאן נקבע הרושם הראשוני של המבקר באתרך. האתר הינו כרטיס הביקור שלך, והגולשים לומדים מהמראה והעיצוב של האתר על מוצריה או שירותיה של החברה. לכן, חשוב לדאוג ש”כרטיס הביקור” יהיה מרשים.

חוויית משתמש או (User Experience (UXׁׂׂ הוא הכינוי לאינטראקציה המתקיימת בין ממשק המערכת לבין המשתמש בה. כדי לייצר אינטראקיציה חיובית בין הממשק למשתמש חשוב לבצע אפיון ממשק מפורט ומקצועי.

המרכיבים בעיצוב חוויית משתמש:

ישנם מספר מרכיבים בעיצוב חווית משתמש וביניהם: שימושיות, אמינות, התחדשות, שקיפות, נגישות, אסתטיות, נוחות, התמצאות בקלות והצגת מידע בעל ערך. כל המרכיבים הללו יחד משתלבים בעיצוב וחוויית השימוש ותורמים למקסום המידע הנמצא באתר תוך מענה לצרכי הלקוחות (הגולשים באתר) והצרכים שלכם (בעלי אתרים). במהלך בניית אתרים, יש חשיבות רבה לשלב זה בתהליך הסופי של קידום אתר, SEO.

עיצוב ממשק משתמש (Graphic User Interface – GUI)

עיצוב ממשק משתמש הינו השלב בו מגדירים ומחליטים על התאמת הממשק והשפה העיצובית לקהל היעד הפוטנציאלי שלנו תוך שמירה על שפת המותג ויצירת חוויה חדשנים ואיכותית למשתמשים. תהליך עיצוב ממשק משתמש משלב בתוכו מכלול היבטים, כגון: שימושיות (Usability) נגישות וכמובן אלמנטים שיווקים – מיצוב הממשק כמוביל שוק ובידול הממשק מהמתחרים. העיצוב מתבצע בתיאום וחשיבה משותפת של אפיון הממשק.

בשלב הזה יש צורך לבחור צבעים, שפה, סגנון ויזואלי, עיצוב שפה גרפית אחידה אשר תביא לידי ביטוי את אופי הממשק, צרכי הלקוח וצרכי המשתמש/גולש.

על מנת למקסם את חוויית המשתמש אנו בנטביז דואגים כי מבנה האתר, האינפורמציה המוצגת בו, העיצוב הויזואלי והשימושיות שלו יהיו מאורגנים היטב באתר ויוצגו בצורה איכותית ומושכת לעיני הגולשים. מצד אחד אנו שמים דגש על פונקציונאליות של הממשק במערכת, ומצד שני יש דגש גם על הנראות של המערכת.