קידום אורגני SEO

אז פתחת אתר שמציג את העסק שלך בצורה הטובה ביותר. השקעת בעיצוב, שילמת כסף לאנשי מקצוע, לא חסכת בשום דבר והעמדת בכלום זמן.

דבר ראשון, זה הזמן להגיד כל הכבוד, עשית את הצעד הראשון שלך בכניסה לעולם העסקים החדש.

כל אחד יודע שהכל קורה במרחב הדיגיטלי. אבל נשאלת השאלה, מה עושים עם אתר, יפה ונגיש ככול שיהיה, אם אין לו את התנועה הנדרשת וגולשים שיגיעו אליו?

לשאלה הזו יש כמה תשובות, ואנחנו כאן כדי לגלות לך שיש לך כמה אופציות עיקריות וחשובות.

קידום אורגני SEO להבאת תנועה איכותית לאתר שלכם

נתחיל בהסבר קצר לפני שנגיע לתכלס:

רשת החיפוש של גוגל מתחלקת לשניים, מודעות ממומנות ומודעות אורגניות. שלושת התוצאות הראשונות תמיד תהיינה ממומנות (מודעות שנקנו בכסף ע”י גוגל) ושאר התוצאות יהיו “אורגניות”. עבור תוצאות חיפוש אורגניות לא מחויבים לשלם כסף, אלא לעמוד בסטנדרטים שגוגל מציבה לנו לאתר איכותי. חשוב לומר שאלו שתי זירות שונות, מודעות ממונות לא מתחרות על תוצאות החיפוש האורגניות ולהיפך.

קידום אורגני SEO הוא בעצם אפשרות עיקרית וחשובה לקידום האתר שלכם. באמצעות עבודה נכונה, האתר יוכל להתקדם בצורה טובה בגוגל ואחרי חודשים ספורים יהיה ניתן לראות תוצאות בשטח.

מה חשוב לדעת כמתחילים קידום אורגני SEO?

אחד הדברים החשובים שצריך להבין לפני שבוחרים להיכנס לתהליך שכזה, זה שקידום אורגני SEO יכול לקחת זמן. להבדיל מקמפיין ממומן, שבאמצעותו נוכל לראות תוצאות לאחר כמה ימים בלבד, כשמדובר בקידום אורגני אנחנו צריכים להכין את עצמנו לתקופה של כמה חודשים עד לקבלת תוצאות טובות. אם מדובר בעסק חדש עם לחץ להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר, יהיה מומלץ לשקול ברצינות להתחיל את שני התהליכים במקביל, (קמפיין ממומן וקידום אורגני), כך נוכל ליהנות מהעבודה לטווח הקצר ולטווח הארוך בו זמנית.

העקרונות מאחורי קידום אורגני SEO

יש המון תפיסות והמון גישות כשמדובר בקידום אורגני SEO, אבל עם ריבוי הגישות, אפשר להגיד שלכולן (או לרובן) יש מכנה משותף: תוכן, תוכן ועוד פעם תוכן. הכל מתחיל מהתוכן. ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, כך גם האתר יתקדם בצורה טבעית ובריאה ברשת החיפוש של גוגל.

כשאנחנו אומרים תוכן איכותי, מה הכוונה? הכוונה היא לא לחשוב רק על קידום או מכירות. ההנחה היא שככל שיש רלוונטיות גדולה יותר לגולש כך גם פופלאריות האתר (ופופלאריות העסק) תגדל. זאת התפיסה שגוגל מקדמת ואלו הסטנדרטים שהיא מציבה. מה זה אומר? שהגיע הזמן לחלוק את הידע שיש לך!

בוא נגיד שמדובר באתר של מורה לגיטרה. במהלך השנים המורה צבר המון ניסיון, וברגע שהוא יתחיל לכתוב על הניסיון שלו באתר, הוא יוכל לראות את ההתקדמות שלו במהרה (באופן יחסי). כי המשוואה היא פשוטה, אם ענית לצורך של הגולש, הרווחת אותו, יצרת אמינות וכך תוכל למכור לו את השירות שלך כשהוא יזדקק לו.